czwartek, 29 lutego 2024

Horasio, Edifisi monumento

 

Horasio, Edifisi monumento

Levanti monumento plus perenu ke bronso,   
i plus altu ke tenas faraónikus                     
pirámidos gastadus, ke ni los te inklemense       
ni la insesant fugo de  anos                   
lograrere destruire. No morere                       
todu, i bonu parto                           
de me burlarere en Libitina; siempre kovenu,          
siempre renovanu, kresere                         
me famo en tens ke venirere, mientras sige         
Vestal sikiloso i Pontífiso                 
subieno a Kapitolo. I korere                   
me nombro de Aufido                               
a reinos de Dauno, porke no                   
en vano dese primeru —pese a me umildu orikeno— 
ke mane formos de Eolio                 
en  idiomo latinu.                              
Ke Melpómena asepte                               
merekinu glorio i bonu grado                 
koronere me kabeso kon lauros.  

Brak komentarzy: